Det regnar här i Ljusdal idag...

image255

Oj... Jag tror jag just sålde tobak till en minderårig.. =// Attans! Tänkte inte på det förrns han gick ut och jag såg att det stod 2 kompisar till han utanför och "hängde". det brukar vara ett tydligt tecken på att de är underåriga! Är man 18 eller äldre så tar man med sig kompisarna in.. Fan...
Aja, inget att göra nu.

Idag regnar det här. Sååå tråkigt. Fast jag jobbar juh så det spelar mindre roll.. Men det blir så lugnt när det regnar. Antar att folket inte vill handla när det regnar. jag hade mycket helldre suttit i min lägenhet framför datorn och spelat CSI i det här vädret! =)

Min chef åkte till Rhodos igår och jag är sååå avundsjuk! Detta innebär också att jag måste jobba i helgen. Jag som ville till Ela och gratta henne på hennes födelsedag. Riktigt tråkigt! Men jag får väl ta och hälsa på henne i Stockholm istället nu när hon ska flytta dit. Saknar dig pärlan!! =)

Nu ska jag försöka att göra lite nytta här påm jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0