Kattis!!

image296

Idag har jag träffat den här gosiga snäckan!
Observera att detta är ett gammalt kort, har nyare på min dator men jag sitter juh hos mamma och pappa så då googlade jag hennes namn och hittade den här bilden i alla fall.. Ifrån ett RUM-möte.. *hihi*

Började dagen med att kliva upp 8 och duscha. Sen halv 10 hade jag tid hos frissan för att ta bort mina extentions (stavade jag rätt nu?). När jag ska till Norge vill jag inte hålla på och krångla och fixa med håret så de fick gå väck. Hon som tog bort dem och hennes medhjälpare tyckte att mitt hår var jättefint.. VA?!?! Såg ni hur det såg ut eller.. Ibland undrar man...
Efter ca en och en halvs timme bortdragande av kerantinvaxfästen fick jag gå hem i mitt egna hår. Det var så sköööönt att kunna dra fingrarna genom håretigen. Det var såklart lite slitet eftersom det inte blivit klippt på 10-12 veckor men det såg okej ut.

Klockan halv 12 åkte jag till tågstationen och mötte upp KATTIS (!!!) som hade "vägarna förbi". Hennes lillasyster ska döpas imorgon. Hon berättade att det var 7 månader sedan hon var hemma sist. *shit* Det var asmysigt att ha henne här igen.  Så underbart att ha henne att prata och hänga med. Sötpärlan klippte till och med håret på mig! Hon är juh utbildad frisör nu och fixade till mina slitna toppar så nu är jag supernöjd med håret. *tack så mycket* Det vart verkligen bra! 1000 gånger bättre än med glest långt hår...
Hoppas att hon får lite tid över imorgon också så vi kan "leka lite" då också!

=) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0