Löshår...

Hittade en bild på internet igår när jag sökte på löshår. Den visar fästena och om man kollar på mina fästen så sitter de bra mycket närmare varandra...

image273

image274

Jag är så less på att det inte ser bra ut nu! Funderar verkligen på att klippa mig istället för att hålla på och jolla. Det är bara att inse, jag kommer aldrig ha fint, tjockt och långt hår....

Fram ser det väl okej ut på den här bilden men har jag så så är det inget hår kvar i nacken...

                 



Idag ska jag städa och tvätta hade jag tänkt. Åsså ska jag börja packa.. *weeeeee!!* =) =) Ska bli så sjukt kul att hälsa på familjen i helgen. Fattar inte riktigt än att jag ska köra dit men det kommer nog gå fint! Ska ladda med musik och Ljudböcker hade jag tänkt.. =)
KUUUUUL!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Jag tycker du var jättefin i löshår, men du har kanske rätt i att hon inte har satt fästena rätt, gå till nån annan så blir det säkert bra=)

2007-09-12 @ 19:11:03
Postat av: Zanna

Den bilden du hade ovan var en bild på ngn som bara har jort blonda slingor det var därför det såg ut som det gjorde.
(Gör hårförlängningar sj så det var därför jag såg det)

2007-10-04 @ 16:04:57
URL: http://enoksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0