Ännu en dag med sol!

Imorse när jag vaknade upp i mitt ovanligt ljusa rum (tack vare mattan) så vart jag överlycklig när jag såg att det var finväder även idag.

Igår ringde min släkting Wigdis som jag inte hälsat på på jättelänge nu. Har tänkt ringa henne i flera veckor nu men har haft en hel del annat för mig. Tiden går så snabbt här också. Men vi bestämmde att jag ska komma till henne på fredag och hälsa på. Då ska jag passa på att tvätta min bil också, den är rätt skitig nu å jag vill vara ute och glida i en nytvättad skinande bil! Jag är juh van att ha pappi som har tvättmani på bilar. Jag hinner knappt se att bilen blivit skitig innan han tvättar den.

image605

Idag ska jag, Sara, malin och ev. BygdöySara åka ner till Akersbrygga och kosa oss! Jag har endel strykning och tvättning att göra men vaffasen, det kan jag väl skjuta upp ännu en dag. jag är juh duktig på att skuta upp saker... ;P

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men du, lät verkligen som en hel kul helg. Grilla är ja riktigt sugen på oxå. Ev så kanske de blir till helgen men vet inte än hur de blir.. är ju så j*vla gött me grillat kött hehe..
Va roligt o gå på karaoke bar då =)

Har riktigt vårväder nu vi o, synd bara att man jobbar varenda dag.

Ihelgen hade ja de kanon, va i fjällen. Åkte skoter & sola hehe.. kanon väder där kan ja lova. Åkte dit på fred o for hem sönd. Va där me familjen & farbror me barn. Helt lovley!! ;D

2008-04-22 @ 11:28:00
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Nice nummerplåt :)

2008-04-22 @ 13:27:49
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Susanne

Vilken härlig dag :) cool regskylt by the way! Jo det gick väldigt bra på jobbet, ska provjobba imorgon med! :) woho. Hoppas du får en lika härlig kväll nu!

2008-04-22 @ 17:53:27
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0