Barnvakt och trikken!

Idag är jag barnvakt en hel natt för första gången...

image554

Eller egentligen inte, jag har juh sovit ensam med barnen en gång förut medn dte var hemma hos deras mormor och morfar och det var på en helg. Imorgon ska jag kliva upp kvart i 7 och göra iordning frukost och sedan väcka barnen, få¨på dem kläder, få i dem frukosten, borsta tänderna och åka till skolan och barnehagen.
Dte känns helt okej faktiskt. Jag hoppas verkligen att ingen av dem vaknar inatt bara.. =// =// Jag funderade på om jag skulle sova i sängen som står i Hermans rum men dte vill jag inte. Tar babycallen i mitt rum istället, å Kallemann vet jag vågar komma ner om han vaknar. det har han gjort förr.. Låter endel lampor vara på bara...

Den här dagen har faktiskt gått väldigt bra. Det vart lite sen läggning men vi hade en hätte mysig och lugn kväll jag å guttarna så dte var dte värt. inga dispyter alls faktiskt! Skööönt!! Tar man det lugnt så går det oftast bra har jag lärt mig. =)



Igår var jag, David, Sara och malin på IKEA och shoppade lite. jag handlade för otroliga 32 norska kronor. HAHA! Tur att man blivit snål så man kan köpa mat istället! ; ) Det vart en sen IKEA vistelse eftersom jag satt barnvakt till halv 9 men men... IKEA har juh öppet till 11 så det gick fint!



Nu ska jag kolla på ett avsnitt av SingingBee och sedan är det natta!! =)

Å du Ela-gumman!
Trikk betyder spårvagn, så nu vet du det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0