Fest!!

Det vart lite dåligt med bloggning den här veckan. Nya tag!

Igår åkte jag å Malin in till Aker brygge där vi shoppade lite och tog oss en varsin caffe latte. Sedan gick vi på ICA och köpte asbillig lax. Min bit lax kostade 10kr och Malins 8kr, helt sjukt! Sen åkte vi hem till Malin och lagade laxen. Supergott vart det, lax, ris, sallad och romsås! MUMMA!!

Vid halv 7 tog jag trikken (och bussen) hem, bytte om snabbt som blixten, tog med mig några cider och åkte till
Majorstuen. Där väntade Ann-sofie, Titti, Carro och Carros pojkvän (som jag inte minns vad han hette...). Vi spelade ölspel, snackade och kom på att välden är bra liten när det kom fram att Titti var från Eslöv och hade spelat i samma fotbollslag som Sara Grehn (BygdöySara).  

Det vart utgång på Trumpeten, kareokebaren som vi gillar! Det vart en lyckad utgång även igår med sång å dans å en hel del öl.... =P På väg till nattbussen träffade jag en gutt som hette Terje som var typ 27 men såg ut som 42. Han ville ha mitt nummer å tjatade så mycket så jag gav honom ett nummer, men inte mitt. HAHA! Jag bytte ut en soffra.. Unskyld till den som han kommer ringa till idag!

  
Ölspel, Annso, Annso och Titti!

 
Tittis rumpa, Annso!

 
På väg in till Trumpeten!

image615
Carro och jag!

image616
Jag och Annso!


image617
Han var flink på att sjunga! Åsså var han lite småkär i Annso också! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0