Skattekort

Jahaja...

Så skulle man vara duktig å beställa ett nytt skattekort (3 månader försent, men ändå..) å vad händer?! Jo, man måste ha en kod och de koderna skickar d emed posten. Så jag måste vänta ännu nån dag innan jag kan beställa mitt jäkla skattekort.. *suck*

Om 30 minuter ska jag åka och hämta Kallemann och Hermansen. Jag skulle egentligen gjort det nu men då kom "ballongmannen". Ballongmannen är han som ska fota huset uppifrån och då behövs bilen på parkeringsplatsen så dte syns att dte är en parkering. Det gör mig absolut ingenting.. =P Fast dte jobbiga är att vi inte får vara ute nu på en halvtimme heller.. Känns dumt att sitta inne när det är finväder ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0