Brev til Norge!

Idag har jag gjort nått lite halvgalet.. =P

Satt och grävde i en låda från mitt förråd för jag letade efter Bartender-diplomet. Jag hittade inget diplom i lådan men jag hittade en massa annat skoj. Det gör man juh alltid när man gräver i gamla lådor... Bland annat så hittade jag breven som jag fick från Pelle när han var i Cypern, både kul och jobbigt att läsa, jag hittade en massa tidningsartiklar ifrån när jag varit med i teatrar och varit å drillat å sånt. Hittade en gammal dagbok där jag bland annat skrivit om den dagen då jag förlorade min oskyld. Gud, det var juh nästan genant att läsa, tur att jag inte skrivit i detalj.. *harkel* Å rätt som det var så satt jag med ett gammalt brev i handen som jag helt glömt bort.

När jag gick i femman så skulle våran klass brevväxla med en Norsk klass. Jag skulle brevväxla med en kille som heter Viktor men det vart aldrig nånting av det där. Jag tror bara att vi skickade ett brev var till varandra. 
Snacka om att jag vart förvånad idag när jag satt med ett brev i min hand som det stod "Til en svensk gutt eller jenta fra en gutt"  i min hand. Det 12 år gamla brevet är kvar, jag har tydligen sparat det!

Jag hittar också ett till brev, ett svar som jag skrivit 2005, alltså 3 år sedan, men som jag aldrig postat. Så jag tar fram papper och penna och skriver ett nytt brev till den här Viktor. Nu ligger det i tryggt förvar i ett kuvert adresserat till Bergen på köksön. Tänk vad kul om han skulle svara. Nyfiken som jag är gick jag in på gulasider.no och han bor kvar på samma adress men det var fel postnummer. Funderar på om han kanske aldrig fick mitt första brev som jag skrev i 5an för det var fel postnummer...

Nu ska bara kuvertet ta sig från köksön till en postlåda... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0