Drakfrukt!

Idag var mamma, pappa och jag i Hudik en sväng.

Pappa hade läst att det var 40% på dressman och han behövde en ny kostym. Sagt och gjort, vi åkte dit och shoppade en kostym till pappi. Jättesnygg var den! =) Själv kände jag mig som en valross i provhytten så jag provade bara en av mina tre plagg innan jag gav upp och gick och köpte sängkläder istället. De vet jag passar... =P Assnygga gråa som jag ska ha i min säng på Osterhaus om 3 veckor! =) Weeeheee! =)

På väg hem stannade vi i Delsbo och handlade på ICA där. Köpte oss bl.a. en drakfrukt som jag nyss smaskade på. Ganska smaklöst men snyggare frukt har jag nog aldrig sett! =)


Drakfrukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0