Jobbig dag!

Suck, vilken dag!

Det har varit så otroligt lugnt på jobbet idag och när det är lugnt så blir dte TRÅKIGT! Jag har till och med gått runt i affären bara för att kunder ska fråga om saker. "Vart finns barnmaten?", "Har ni någon färsk kycklingfilé?" etc. Men dte var inte så många frågor jag fick svara på ändå.. =P

När jag satt och käkade mellanmål så kom Pelle dit och berättade att han åker från Ljusdal imorgon, vet inte om det är bra eller dåligt än. Men jag vet att jag hade velat hitta på fler saker med honom än vad vi gjort i sommar...
Hann inte tänka speciellt mycket på det för strax efteråt ringde kusin Cissi och vi bestämde att hon ska komma och vara med mig från torsdag till söndag! =) =) Weeeeee! =) Så skoj! Saknar henne jämt när jag inte är med henne. Fick även ett mess från Nette igår där hon frågade om jag ville komma på kräftskiva på fredag så jag tänkte ta med mig Cissi dit så kan vi ha lite kusinträff också. Haha! Ska bli så himla skoj! =) =)

Å om en månad så kommer jag vara i Oslo igen med järngänget. Gud vad jag längtar!!
Saknar ihjäl mig efter Sara!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0