När du är här är jag aldrig ensam!

Jag vart överlycklig alldeles nyss. Hittade en låt som jag helt glömt bort men ÄLSKAR!

Håller på och bränner lite skivor inför bilresan till Oslo om 2 veckor. Rätt som det är så hittar jag låten "I natt" av Niclas Wahlgren. Så otroligt svår att få tag på och man hör den nästan aldrig längre så jag vart så himla glad när jag fann den! =)

Nu ska jag lyssna ihjäl mig på:

Släck alla ljus och tänd alla eldar
Måla himlen rosa och röd
Drick upp ditt vin och gör som du vill
i natt, i natt

Bygg dig en bro
ja, väv dom av drömmar
vakna upp vid regnbågens slut
Du får som du vill och du gör som du vill
i natt, i natt
Oh I natt, Oh i natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0