Nu är det nära!

Flytt på gång kan jag lova!

Nu är det mesta utav mina saker inplockade i släpvagnen. Vid 20-tiden ikväll kommer André med sina saker och sen ska det vara packat ock klart. Imorgon klockan 6:00 sätter pappa nyckeln i tändlåset och vi gasar mot Oslo. En till passagerare har anslutit sig på våran resa också. Andrés kusin Towe ville lifta med till Norges huvudstad och självklart får hon det!
Nu är det snart dags för middag, jag ska försöka plocka i mig lite pytt i panna. Nerverna börjar komma och nervositeten bubblar lite inne i magen. Shit vad kul!! =) =)


Stor bil, någorlunda stort släp!


Än så länge bara mina saker...


Inte att förglömmas! =)

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

ha så kul! =)

2008-08-31 @ 21:57:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0