Shopping, Moa och sot!

Idag drog jag och mamma till Gävle med 10:14 tåget!

Det var dags att inhandla det sista inför Osloflytten. Helt impad på att jag kom hem med enbart 2 klädersplagg och ett par tofflor. Har köpt på mig ett gäng böcker som ska få hålla mig sällskap om kvällarna på Osterhaus, sammanlagt köpte jag och mammi 8 böcker. Vi är bokgalna! =) Köpte även 2 turkosta ljuslycktor på Indiska som kommer passa perfekt i köket på osterhaus som har turkosblåa köksluckor. På Indiska fick ajg även tag i ett par tajts och ett par over knee strumpor, kom just på att det räknas som klädesplagg också... Inne på Make up store köpte jag concealer och en pensel till den, dyr med otroligt bra och dryg! Gick in en snabbis på Body shop för att köpa min favorithandkräm "hemp", den enda som verkligen hjälper när mina händer blir torra utav Osloluften... Köpte också ett läppcerat i samma serie. Inne på Åhlens hittade jag en peelingborste och ett par höst/vinter stövlar. Ruskigt nöjd med dem! Sprang in på kicks för att shoppa Nivea prylar, peeling, ansiktspeeling och ansiktsrengöring. Inne på Cubus fann jag ett par söta mjukisbyxor, ett par mjukisshorts och 2 par fingervantar. 
Tror det var allt jag shoppade... =)

När jag stod i en provhytt så ringde Moa och ville att vi skulle komma och hämta upp henne när vi kommit hem. Självklart gjorde vi det! Så nu sitter hoc och jag här och nördar oss med en varsin dator framför oss... =P



Nyss så fick jag för mig att rota igenom mammas smink utifall att hon ahde en svart ögonskugga över som jag kunde få. Hade turen på min sida och hittade en palett emd 4 färger i, svart, vitt, grått och silver som jag fick av mammi. Hon är bäst! =) Jag vart såklart supersugen att försöka lägga en sotsminkning. Nånting som är väldigt svårt på mig eftersom jag har så pass små ögonlock. Blir lätt att det ser ut som man vart med i ett slagsmål och det är inte så värst snyggt... =P Jag provade i alla fall och lyckades få till en snygg lightvariant! Mycket nöjd! =)

Fast jag lovar att det inte alls kommer gå lika bra nån gång när jag ska gå ut och vill ha sotsmink...



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa litegrann!
 

Kommentarer
Postat av: cammie

ja det förstår jag =). bara att säga ifrån. är sjukskriven så har sa sabla tråkigt nu förtiden.hehe =)

2008-08-31 @ 00:04:15
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0