Snusat bebis! =)

Idag har jag varit och snusat lite bebis!



Hade så otroligt tråkigt på förmiddagen så jag tog och ringde till min vän Mathilda för att fråga om jag fick komma förbi en sväng. Det var en väldigt bra idé! Herre gud en sån liten söt prinsessa de ha fått. Både Mathilda och Lars såg superstolta ut och lilla Thea var på bra humör. Hon grät inte en droppe under stunden hon satt hos mig, så himla söt och så himla liten!!! Hon är 6 veckor men väger bara 3500 gram. Lillsessan har inte fått den bästa starten här i livet. Sina första 5 veckor har hon spenderat på sjukhus men nu är hon äntligen hemma. Hon sondmatas för att hon ska få i sig all mat hon behöver så hon kan växa på sig en massa. Jag älskar verkligen bebisar, så otroligt söta!

Jag ska köpa nått fint till henne sen i Oslo! =)

Nu på kvällen har mamma och jag varit ute och plockat lite blåbär så nu blir det snart en portion med blåbärsgröt till dessert. Ska bli jättegott, det var längesedan jag åt det. Hoppas på att vi plockade tillräckligt med bär så dte räcker till en paj också. Tänk er blåbärspaj med nyplockade blåbär från skogen! MUMMS!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja imorgon blir det MRL, häng på du med! :)

Jag har ju din väska med spritflaskor också.. den kom liksom med hit i flytten :)



Puss!

2008-08-26 @ 20:14:22
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: AKP

ååh jasså är dom äntligen hemma nu!

Hoppas allt kommer gå bra för dom nu!

2008-08-26 @ 20:24:57
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhhh jag har inte hunnit med att åka dit än, både jag och killarna har varit dyngförkylda, och vi har liksom inte riktigt varit välkomna dit ;)

Är det dags att fara snart eller?

2008-08-27 @ 07:47:26
URL: http://metrobloggen.se/tussilagoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0