The Mask!!

Igår kom underbara kusin Cecilia hit!

Vi träffas alltför sällan för vi har verkligen jättekul ihop hon och jag. Igår så snackade vi en MASSA skit och på kvällen så lekte vi spa och la en varsin mask. En chokladmask till och med! Å så snygga vi var! Vi kände oss riktigt hälsosamma när vi satt där och drack vårat gröna thé medans vi väntade på att masken skulle verka klart...



Ikväll ska vi på kräftskiva till våran andra kusin Nette. Då blir det party party för tjejkusinerna von Wachenfeldt! Vi är de enda tjejerna på "den" sidan så det ska bli riktigt skoj. Tyvärr jobbar jag imorgon så jag måste försöka hålla mig någorlunda lugn. Nu ska vi duscha, sminka oss, välja kläder, fixa håret å en massa sånt, hoppas vi blir klara på 2½ timme... HAHA! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0