träningsvärk.com!!!

Aj... aj... ajaj...

Ungefär så låter det när jag reser mig/sätter mig, går i trappor mm. Igår var jag på MLR (Mage Rumpa Lår) tillsammans med Linda och Sara och det känns idag kan jag lova. Jag körde hårt och idag är mina ben och rumpa väldigt hårda och ömma. Rätt skönt faktiskt, det var ett tag sedan jag hade träningsvärk nu...

På dagen igår så var jag och mamma upp till Ramsjö och hälsade på moffen. Han vart lika glad som alltid! Jag bakade en sockerkaka åt honom medans mamma bytte gardiner. Sedan lagade jag korvgryta som vi åt och sedan städade vi lite och plockade lite bär innan vi åkte hem.


Morfar på sin trappa!

Idag har jag varit skikkeligt flink och skrivit ett CV till mig och hjälpt André med hans CV. Så nu är vi superredo att söka en massa jobb! =) Bara 4 dagar kvar nu sen sitter jag i Oslo!

Nu ska mamma och jag gå på Bio!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0