Vilken bra kväll!!

Idag när jag slutat jobba så vart det byte av kläder och en skvätt smink eftersom mamma och jag skulle till mammas väninna Kristina som har födelsedag idag.

När vi kom dit så kramades vi och hälsade på de som var där sedan vart vi bjudna på riktigt god pastasallad. Det var så himla trevligt! Jag tycker verkligen om att umgås i sällskap där det finns olika åldrar. Ikväll var den yngsta 15 år och den äldsta 84, och ändå hade vi det jättetrevligt. Det känns som att samtalsämnena blir djupare och flera medans om man är ett gäng i ca samma ålder så blir det mer platt. Jag satt och pratade bra länge med en 46 åring, en 30 åring, 15åringen och en 50+are och vi pratade om allt möjligt. Jag hade kunnat sitta hela natten och pratat med dem. Eftersom jag jobbat hela dagen idag så orkade jag inte stanna hela natten. Men vilken givande kväll det har varit! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0