Ryggont!

Idag när jag slutade på jobbet så hade jag jätteont i ryggen...



Har haft lite känning i vänstra ryggslutet ett bra tag nu men det har aldrig varit som idag. Det gjorde ont. När jag satt på bussen hem gick det bra, pratade med mamma om det och vi båda misstänker att det är för att jag jobbar ca 9 timmar  varje dag och står och går på stengolv 8½ utav de timmarna... Jag får aldrig ont i fötterna eller benen, antar att det är tack vare mina extrainlägg som jag har i skorna.  Nu på senaste tidne har jag jobbat väldigt mycket, 6 av 7 dagar förrförra veckan, 5 av 7 dagar förra veckan och 6 av 7 dagar även denna vecka. Mitt jobb betsår juh av att plocka upp varor, böja sig, bära, sitta på huk, upp igen mm. mm. så min rygg får väl lite stryk.

När jag kom hem skickade jag ett mess till Emma där jag skrev att jag inte trodde jag skulle orka gymma pga ryggen men ombestämde mig nästan på en gång. Tog mig en tripp till Elixia där vi cyklade lite och sedan körde ben. Skönt som bara den och det gick bra med ryggen också.

När jag kom hem tänkte jag duscha så dte var klart tills imorgon men jag fastnade i köket tillsammans med Sussi och där har vi suttit och snackat fram tills nu.

Hoppas min rygg mår bättre imorgon för då jobbar jag från öppning till stängning, 10-20:15...
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja visst e dom mysiga=) jasså har ni dem i din affär=) hihi

2008-12-04 @ 10:16:33
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0