Snart träning!

Home sweet home!

Har precis avslutat en middag med mig själv, gud så tråkigt det är att laga mat åt sig själv! Idag vart det i alla fall kycklingwook och jag fick till 2 matlådor utöver det jag åt nu, det är alltid bra! Tänkte egentligen att André skulle vilja äta middag med mig men han hade redan ätit... Just nu är det bara han, jag och Niklas hemma, lugnt och stilla.
Om en timme ska jag bege mig mot Elixia så ska jag ocg Emma bränna lite kalorier, välbehövligt... Idag har jag verkligen inte skött mig, jag har käkat choklad idag också, jäkla pms... Ska jag vara ärlig så sitter jag och knaprar på de sista Lion pop choc som finns kvar i påsen från idag. De är juh jättegoda! Fast inte lika goda som de norska julmarsipangodisarna, guuuud så goda de är!! =P
 


Nu ska jag göra mig en kopp med grönt thé för att kompensera chokladen lite... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0