Strömavbrott!

Imorse klev jag faktiskt upp klockan 7 som jag hade planerat!

Käkade en rejäl frukost, packade min gymväska och begav mig ner till solariumet. När jag solat klart märkte jag att jag glömt att packa min sportbh, fasen. Det var bara att återvända hem och springa uppför de 43 trappstegen och hämta den innan jag kånde kliva på buss 32 mot Voksen skog.
Väl framme på Elixia så sprang jag i 20 minuter, körde armar och sedan stretchade jag. Lyxade till det med peeling och bastu också, så himla skönt! Så nu är min hud mjuk som en babyrumpa!

På jobbet idag hände en konstig sak. Vi 5 tiden så slocknar helt plötsligt hela CC Vest. Det var tydligen strömavbrott i hela området så i en hel timme var det kolsvart. Kunderna blev ombedda att lämna köpcentret efter ca 20 minuter men personalen måsta vara kvar. Även om strömmen inte hade kommit tillbaka hade vi måstat sitta där till klockan 8 "utifall att". Så himla tråkigt! Jag, Steffen, Tora och Else-Magni hade asmycket att göra, dte stod ca 7 fulla pallar och väntade på att vi skulle packa upp dem. Kanske var rätt tur att strömmen kom tillbaka så vi fick nått gjort. Inte så skoj dock när vvi gjorde kassaavstämningen och vi hamnade på 11 000 minus!! När dte blir strömavbrott så stoppas våran bankterminal av nån konstig anledning och dte kan ta flera timmar innan dne återställs så vi struntade helt enkelt i att skriva ut nån operatörsrapport. Jag får fixa det imorgon när jag öppnar istället... Hoppas det har ordnat sig då! =P



När jag kom hem så bytta jag om och sedan tog jag bussen upp till Sinsen och hem till Emma och Peter. Där vart jag bjuden på middag, mumms! Jag var så hungrig! Hade bara ätit några chokladbitar och ett äpple sedan klockan 3.. Glömde helt bort att både äta och dricka när det vart strömavbrott. Dumt! Sedan efter maten så följde jag och Emma med Peter till hans jobb. Han skulle jobba natt stackarn. Jag och Emma fick oss en mysig promenix, imorgonkväll blir det gymmet som gäller för oss. Najs! =)

Nu ska jag sova!
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0