BIO!

Nu har man alltså fått helg då...
Jag lagade middag idag, paj blev det. Nini hade fuskat och köpt nått färdigt pajskal som jag fyllde med ost, äggstanning och bacon. Till det gjorde jag en mummsig sallad! Det vart riktigt gott och alla åt mycket bra! Nu väntar jag på dessert, Nini lagade en blåbärspaj men dtn blev lite rinnig så nu väntar vi en stund och hoppas att dne "stannar" till.

Klockan halv 8 ikväll ska jag möta Sara och David på byen åsså ska vi ta en fika och sedan gå på bio. David flyttade hit igår till ett gäng killar som han träffat på resdagboken, tufft tycker jag! Sedan ska Sara sova hos mig inatt. Imorgon ska Sara sitta barnvakt så då har jag ställt upp och ska vara sällskap till henne, vi ska kolla på melodifestivalen såklart! Sedan sover jag där så det kanske blir lite dåligt med bloggandet i helgen så ni vet...

Men ni får ha en jättebra helg allihopa för det tänker jag ha!!

image531
Sara och David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0