Confused?!

Snacka om att jag är förvirrad nu!

Det är fan dags att ta reda på vad jag vill nu, har låtit andra bestämma åt mig alltför länge! Att det ska vara så sjukt svårt att hitta tillbaka till självkänslan igen! Självförtroendet har jag lyckats bygga upp bra igen, men det tog inte lika stor skada som självkänslan. Det känns förjävligt att jag ens lät det gå så långt som jag gjorde. Gud vad jag saknar den där känslan att vara nöjd med sig själv och känna sig vacker och älskad! På nått sätt håller jag mig kvar i det förflutna och inte riktigt vågar blicka frammåt. Framtiden är jäkligt läskig! Jag har ändå rätt stor koll på vad jag vill göra med min framtid de närmaste åren, och dte känns bra, men jag är asorolig ändå. Det kommer juh knappast bli bättre om jag vägrar släppa taget om gårdagen..
Å varför ska jag må dåligt åt alla andra för? Och varför är jag så bäst på att hålla allt inom mig. Det finns så många saker som jag är så ledsen för men när någon frågar hur jag mår svarar jag bara "Det är bra!". Jag kommer fasen få ett sammanbrott om några år om jag inte lär mig att prata... Hade faktiskt ett väldigt bra samtal med BygdöySara i förra veckan. Jag berättade allt för henne. Allt det som jag tycker är så hemskt och pinsamt. Det var jätteskönt! MItt liv är så sjukt ibland....

GAAAAAH!!
Jag måste snacka med Sara ikväll, hon är min ängel! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta världen med storm sötnos! Saknar dig jättemycket!

2008-02-05 @ 11:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0