God Morgon!!

Imorse var Herman på riktigt dåligt humör! Han ville ingenting och allt Nini gjorde var fel. På 50 minuter hann hon bara få på honom kläderna och ge honom en välling. Kallemann däremot skötte sig galant och var klar 20 minuter innan vi skulle åka, tur att en skötte sig bra i vart fall! =)
Jag skjutsade dem och då var de båda på bra humör i alla fall. Herman ville ha jättemycket "ha de kos" (hej då kramar) och han var på bra humör hela vägen. Tur att jag slapp hans utbrott... 

Nu på förmiddagen ska jag följa med BygdöySara och hennes 6åring Eirik in på byen och fika. Eirik har haft vattkoppar men är frisk och skulle egentligen ha gått till skolan idag. Men så blevc dte inte för han "ville inte gå till skolan"... Sara har avrit hemma med honom i 4 dagar nu och hon håller på att bli galen stackarn så jag lovade att följa med så hon får lite "vuxet" sällskap.

Igår så var jag och JarSara på CCVest och tränade jazzdans. Det var kul men svårt. Ledaren Kine hade en jättesnabb låt så man hängde inte riktigt med... =P Men skoj var det så dit ska jag nog nästa vecka med om det inte är nått skoj på praktikantträffen förstås....

Nu ska jag kleta på mig lite maskara och ta på mig ett par jeans, känns som jag inte vill gå i mysbyxor inne i Oslo... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0