Hurtigbulle?!

Nu har jag precis ätit upp min frukost och sitter och funderar på om jag ska vara lat och ta bilen till gymmet eller om jag ska gå...
Pengamässigt så blir det billigare att gå eftersom att om jag tar bilen är jag är ensam och i så fall måste betala parkeringsavgiften själv. Det tar ca 30 minuter att gå in till Sjölyst där gymmet ligger och det är juh inte så farligt men jag tvekar eftersom det är tråkväder och det skulle kunna börja regna vilken sekund som hellst. Fast det är en riktigt dålig ursäkt eftersom jag i så fall kan hoppa på bussen från närmsta hållplats... Det blir en promenad idag!

image523

Idag kommer min träning bestå utav att gå och springa på löpband och stå lite på crosstrainern. Det är Total Step Intervall men det passet är så sjukt jobbigt så jag avstår faktiskt... =P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0