Jag och Kallemann på tur!

image527

Jag och Kallemann tog oss en långpromenad idag. Vi gick till Huk och sedan hem igen. Det tog nästan en timme men dte var deiligt för det var sol och finväder!
När vi kom hem från turen var BygdöySara och Eirik hemma hos oss så guttarna lekte medans jag och Sara slappade framför ett "I huvudet på Gynning"-program.
Kallemann har varikt riktigt lätt att passa idag, imorse så spelade han först lite dator, sedan ritade han coh medans jag sädade och duschade så kollade han på istid på mitt rum. Sötgutten!!

image528

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mitt hjärta, det var härliga bilder på Kalleman och dej när ni gått på tur, och en avslappnad gutt i ditt rum. Det vart så långsamt efter dig när du åkte tillbaka till Oslo, men vi ser fram emot påskveckan när du kommer hem igen, efter Bhamastrippen Tusen kramar från mamma

2008-03-01 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0