Delins!

Dåligt med blogagnde från min sida nu...

Igår hade jag verkligen inte tid att blogga! Jobbade från 8 till 16 sedan klcokan 17 hoppade jag, mamma och Pia på en buss osm skulle ta oss till Hudiksvall. I Hudik vart det trav och vi var inte hemma förrns 23, då stöp jag i säng!

Idag ska jag jobba från 8 till 18 och hoppas att jag sedan när jag kommer hem orkar blogga lite och slänga in bilderna från helgen på datorn! Har rätt många partybilder från i lördags plus en hel massa från i söndags då mitt syskonbarn Jon sov här.

Nu ska jag borsta håret och sminka mig innan jag beger mig mot Färila!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får ta och byta bilder sen :)

Hoppas det går bra att jobba!

2008-07-01 @ 13:14:49
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0