Konsert!

Ikväll ska jag följa med mamms å papps till Delsbo för att lyssna på lite ljuvlig panflöjt. Börjar man bli vuxen när man tycker sånt är mysigt? Gå på Dana Dragomir-konsert med mamma och pappa?! =)

Är sedan bjuden på fest men känner att jag vill vara nykter. Dels eftersom jag inte kommer komma hem förrns vid 10-tiden men mest för att det totalförstör min träning och diet. Känner inte alls för att dricka men umgås det vill jag. Så jag kommer att krascha partyt nykter. Det ni! =)

Min diet som jag håller på med är ganska så simpel, jag vill ha bort lite brø'skiv från magen helt enkelt. Metoden jag använder mig av är träning och sund mat. Jag äter mindre av kolhydrater men eftersom jag tränar behöver jag endel sånna med. Frukt äter jag väldigt mycket, mest jordgubbar. MUMMS vad gott det är! Åt nyss en liten skål med jordgubbar och turk yoghurt till mellanmål. Mmmmmm!!! =) =)

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

gumman kan du inte ge mig lite tips och råd om vad man kan äta till frukost, lunch osv som är nyttigt, jag vill också lära mig det där med bra kost men jag är jättedålig på sånt:/ vad ska man helst välja bort osv om man vill gå ner i vikt? hoppas du vill tipsa mig lite:) tycker du är SÅ fin dom du är min blomma. vi måste bara ses snart, jag saknar dig så mkt! =( Puss och Kram Ela

2008-07-15 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0