Kvällsmacka!

Mmmm, nu sitter jag här framför datorn och mumsar på en av mina "bullar" som jag bakade igår. Vart mjukost som pålägg denna gång, shit vad underskattat det pålägget är! När jag var liten var det mitt favoritpålägg men minns inte senast jag åt det nu. Shoppade med mig en tub hem igår när jag och mammi var och handlade. Bra gjort av mig! =)



Idag har jag jobbat, 8:30 - 18:15 och jag är rätt trött nu... Funderade nyss på att gå och gymma lite men nä, orkar inte.. =P Men imorgon börjar jag inte förrns 9 så ska försöka lägga mig rätt tidigt ikväll å gå upp imorgon och träna. Jobbar till 19:15 imorgon och det känns rätt kasst, man kan lixom inte direkt hitta på så mycket då...

Tror jag ska ta mig en dusch nu och sedan krypa ner i sängen framför nån bra film. Var ikke det en go idé?! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

UNDERBART!!! Jag ska definitivt spara mixern tills på lördag, frozen margaritas it is! :D



Till veckan tycker jag vi kör på med träningen igen! :) Visserligen kanske du har varit duktig nu med, men jag har ju slappat ihop fullständigt...

2008-07-24 @ 21:40:59
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0