Åh, vilken kväll! =)

Ikväll vart det trerätters middag med Sara!

Så himla underbar kväll! Hela idag har varit så himla bra! Usch vad bra jag mår! =) HAHA!

Det började med att jag lagade en pizza åt barnen och sedan gav dem lite godteri (godis) framför barntv. Sedan badade jag dem medans Nini och Kristian gjorde sig iordning för fest ikväll. När Nini och Kristian gått så plockade jag upp barnen och nattade dem. Herman somnade som en stock medans Kallemann inte kunde sova pga. värmen. Han prövade först att sova i sin säng, det gick inte. Så då flyttade vi honom till Nini och Kristians säng där även Herman låg och sov. Kallemann lovade att inte väcka sin lillebror och det gjorde han faktiskt inte heller. Han somnade tillslut på golvet nedanför Ninis och Kristians säng. Söt ungen! =) Jag bar in dem på sina rum till sina egna sängar, det gick som tur vad jättebra. Ingen av dem vaknade, trötta guttar!

Innan Nini drog sa hon att det fanns ett skaldjursfat i kylskåpet som jag fick äta av och jag blev överlycklig! Jag ÄLSKAR skalsjur! =) Vart ännu lyckligare när jag tar fram dte och ser hur stort det är och hur mycket mat det finns kvar! Jag och Sara tog med oss fatet ut och hade det som förrätt!


GOTT!!!! =) =)


Sara med sin krabba!


Jag hittade en hummer! Mumms!!


Till huvudrätt ahde jag lagat lax, ris, wook och sås. Det var inte så illa dte helelr kan jag lova! =)


Mummsigt värre!

Sen fick vi för oss att vi ville ha dessert också så medans jag diskade och plockade undan lagade Sara en paj. Sara är skikkeligt flink på att laga paj kan jag lova, herregud så god den var! =)


Sara hugger in på jordgubb-, kiwi och päronpajen hon gjort!

Sedan satt vi å pratade jättelänge, Sara är så himla underbar! Det känns som jag kännt henne i 10 år, inte 7 månader.. Så himla sjukt. Det är därför jag utnämnt henne till min lillasyster! För hon är bäst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0