Box 21

Idag har jag äntligen lyckats läsa ut min bok...



En roman om ett Sverige vi inte vill se, ett Sverige där handel med unga flickor pågår bakom låsta dörrar. En av dessa flickor tar gisslan på ett bårhus, en langare drygar ut sitt amfetamin med tvättmedel. Kriminalkommissarie Ewert Grens och kriminalinspektör Sven Sundkvist leder plötsligt två brottsutredningar från en operationssal på Södersjukhusets akutintag.

Jag vart inte så jätteimponerad av den här boken. Den föll mig inte i smaken. Dock var slutet bra vilket höjde den endel! Det har tagit mig låååång tid att läsa den och jag kom aldrig riktigt in i den. Ger man den en seriös chans kanske det skulle gå bättre för den har mycket intressant i sig. Men njeee, inte en bok i min smak.



BETYG:
B B B B B

2 av 5 B:n enbart för att slutet var bra och jag läst värre... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0