Härlig kväll inne på byen!

Ikväll tog jag å BygdøySara färjan in till byen där vi mötte upp JarSara och Malin!
 Vi gick in på Deli de Luca och köpte med oss lite fika, det var en kille från Västerås som jobbade där så Sara och Malin fick billigt fika. Satte oss sedan på en brygga och myste. Så underbart väder!! =)



Efter nån timme tog jag å BygdøySara bussen hem och jag följde med henne till hennes lägenhet en sväng. Satt där å pratade lite skit sedan gick jag hem igen. Skrev ner mitt studentrim till Marcela på kortet jag köpt till henne och gick och slängde dte på postlådan. Skulle egentligen ha gjort det senast 16:00 idag men men. Hoppas det hinner fram till Sverige ändå!

Själklart tog det slut på batteri i min kamera innan jag å Sara ens tagit oss på färjan, min vanliga tur. men Malin knäppte några kort som inom en snart framtid ska hamna på min bilddagbok.

Nu ska jag ta å läsa lite bloggar å sedan krypa ner i min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0