Hej då Malin!

Jag vill egentligen inte blogga idag... Jag tycker att det är skitjobbigt just nu!

Imorgon åker Malin hem till Tjörn och ikväll har jag, Sara och Nina haft avskedsfika med henne. Hon åker inte förrns 8 imorgonkväll men jag kommer inte hinna träffa henne nått mer. Jag och Malin har inte umgåtts så jättemycket, fast ändå rätt så mycket. Vi har bara umgåtts vi 2 en gång och dte var när vi gjorde iordning inför Saras födelsedag. Men vi har umgåtts ungefär varje helg ändå, tillsammans med Sara och fler personer.

Nu när folk börjar åka hem känns det verkligare att jag ska hem snart. Jag trivs jättebra härborta nu och enda anledningen till att jag inte har asmycket ångest är föratt jag vet att jag ska tillbaka. I slutet av augusti flyttar jag juh tillbaka till Oslo och det känns jättebra.

Ikväll innan vi skulle skiljas från varandra så grät Malin och Sara och även jag, fast i bilen hem såklart. Jag har jättesvårt för att gråta och ännu svårare inför folk. Jag sitter mest i min bil när jag är ledsen. Klarade mig rätt långt idag innan gråten kom, precis efter jag åkt igenom bomstasjonen (ja, det stavas så) så kom "No air" med Jordin Sparks och Chris Brown på ashög volym från min sterio och då så svämmade mina ögon över.

Nu ska jag lägga mig och läsa och hoppas på att jag kan sova inatt, kunde nämligen inte somna igår...


Innan tårarna kom...


Malin kommer vara saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0