Lördagen!

I lördags vaknade jag upp hos Sara, jag sov där. medan Sara var duktig och städade så dukade jag upp till frukost ute på altanen. Sååååå mysigt! =) =)



Sedan begav sig jag och Sara in mot byen där vi shoppade lite och lämnade lite saker hos David. Vette sjutton vart tiden tog vägen men vi var inte tillbaka förrns 10 i 6 igen. Vi skulle vara hos Jeanette klockan 6.. Humn.. Ann-Sofie och Titti satt på altanen när vi kom. HAHA!
Det vart snabbdusch och racersminkning sedan åkte vi till Jeanettan!

Hos Jeanettan var det vi, Sandra, Ida och Ellen. Vi grillade, drack alkohol och spelade singstar innan det var dags att ta trikken in till Oslo!



Vi stog och väntade på trikken i 30 minuter, den ska gå var 20e minut så vi försökte få gratis biljett men det gick inte kvinnan som körde med på.. SURIS!!! 


Vi roade oss med att knäppa en massa kort och kissa utomhus! Haha!
Annso, Ida, Sara, Titti och Jeanette!


Vi var ändå väldigt glada när vi såg trikken komma!
Jag, Ida, Jeanette och Titti!

Väl inne på byen blev dte först Bibblos, gratis inträda och öl för 30 kr... kan juh inte klaga.. =P
Sedan vart dte trumpet å dte var inte så jätteskoj. Skakade en massa rumpa men utgången var väl sådär... Vi skulle ha stannat hos Jeanettan istället! =)  

När vi tröttnat följde jag med Sara hem till David och stannade där och åt en glass. Sedan gick jag till Nationaltheatret från Brugata. Liiite nervös var jag eftersom Brugata inte är den mest trevliga gata du kan gå själv på. Som tur var så var dte fullt av människor överallt så jag kände mig rätt säker. Fick en kompis som hette Buddy också. HAHA!

När jag kom fram till nationaltheatret var klcokan 10 över 3 (eller 10 över 2 inte riktigt säker men borde varit 3...) och jag funderade på vad jag skulle göra i en halvtimme eftersom nattbussen till Bygdøy går 20 i. Ska precis knata iväg till Narvesen (typ pressbyrån) när jag ser buss 201 mot Bygdøy svänga in. Jag gnuggade mig lite i ögonen och när jag förstog att jag såg rätt så insåg jag att de antagligen sätter in extrabussar på sommrarna.

Jag tog mig hem säkert på min buss och slängde mig i sängen så fort jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0