Promenix med Sara!

Idag tog jag och Sara oss en promenad! Så himla skönt att komma ut trots min förkylning som vägrar ge sig av. Vi hade en del att snacka om och mer lär det bli av den varan på lördag. På lördag blir det lite partyparty här hos mig, det ska bli skoj!

Om 10 minuter slutar André jobba så då ska han få följa med mig ner på POs och checka vad som är fel på min MP3. Den verkar vara glapp eller nått för det går inte att ladda den. Vette sjutton men hoppas på att det är nått lättåtgärdat fel för jag klarar mig inte utan min MP3...


Sara och jag för sisådär ett halvår sedan... =P

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, söt vi är! :)

Får se till att knäppa massa nya kort på lördag! :D

2008-06-26 @ 23:00:55
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0