Separationsångest!!

Nä usch, vad jag tycker det här är jobbigt!

Jag har världens separationsångest nu! Jag har stått och strykigt och kollat på andra avenyn i ca en timme nu å nu känns det jättehemskt för jag har bara ett plagg kvar att stryka... Låter sjukt men det kommer lixom bli det sista plagget som jag stryker här... Nästan allt jag gör nu "är dte sista". Imorse var sista gången jag skjutsade barnen, idag var sista gången jag hämtade barnen, det var sista gången jag åt middag tillsammans med dem mm. mm! Mitt humör växlar så fort just nu. Jag är jätteglad över att få komma hem och träffa familjen och vännerna men kommer ändå sakna det här livet. Att vara au pair kan vara asjobbigt men det är kul också! Fattar inte varför jag känner mig nere över att jag inte ska stryka mer för strykning hör defenitivt inte till den roliga biten...

Ungefär precis nu möts BygdøySara (som nu är EslövSara) upp av sin mamma i Köpenhamn. Kommer sakna henne så mycket! Henne har man tagit lite förgivet här i Oslo. Nästan varje dag har hon kommit in här med sitt "Hej hej!", jag kommer sakna det! Känns ändå som att vi hade ett bra "hej då" då vi först hade myskväll igår å kollade på fotboll och sedan sov hon här och idag lunchade vi tillsammans.

Ha det så bra hemma nu Sara!!


Sara igårkväll!


Jag igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0