Vesuvio barnskinka!

Var nyss in på min vän Ela's blogg och fick mig ett härligt skratt!

Hon har skrivit om några incidenter när hon sagt endel knasiga saker, ett av dem citerar jag:

"Jag ringer till pizzerian och ska beställa en Vesuvio Barnpizza...istället kläcker jag ur mig: Jag skulle vilja ha en Vesuvio Barnskinka! HAHA Asså pizzagubben skatta så han höll på och dö och jag skämdes!"

Jag tycker ni ska gå in och läsa de andra incidenterna här!

Mikaela Cooper du är en stjärna och jag saknar dig!! =)

image569
Jag och Ela leker Günter i Magaluf 2005!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

men gumman är du sötast i världen eller=)??? guligt av dig att länka till min sida:) haha men ja jag e bra tokig:P saknar dig meed!!!

2008-06-28 @ 17:18:25
Postat av: Karin

HAHAHA Ela e världens coolast, du också gumman! Åh vilket sug i magen jag fick när jag såg mallis bilden!!! SAVNER DiG!

2008-07-12 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0