Bahamas imorgon, London idag!!

Det har blivit dåligt med bloggning de senaste dagarna...

Jag har haft fullt upp kan jag lova! På fredag var det först barnvakt och sedan myskväll hos Malin. På lördagen drog vi till Holmenkollen och kollade när Anders Söderberg vann och melodifestivalen på kvällen. Å på söndagen packning och besök hos David och Jimmy.
Å igår vart det inge bloggning eftersom Herman var hemma fårn barnehagen och jag packade.
Det finns en massa bilder på http://bangboom.bilddagboken.se/, jag har inte tid att lägga in så många bilder här... =P

image543
Jag, Sara och Jeanette!




Klockan 2 idag så äker jag, Nini, Kallemann och Herman mot flygplatsen och London. Där ska vi sova inatt och tidigt imorgonbitti går vårat nästa plan mot Bahamas. Det ska bli riktigt najs att få lite värme kan jag lova! Jag tror jag har packat allt jag behöver. Jag ker juh hem igen på söndagkväll så dte blir inte så väldigt många dagar för mig. På måndag elelr tisdag tar jag sedan min bil härifrån Oslo och kommer hem till Ljusdal. Jag kommer antagligen inte att blogga nått under min vistelse men jag ska berätta allt sedan när jag kommer hem! Det lovar jag! =) =)

Ha det så skönt i norge och Sverige, nu drar jag till varmare klimat!! =) =)

image542
thecoveatlantis.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch...Blir inte så lite avundsjuk på dej som får åka...Här i Ljusdal regnar det, och dimman ligger tät så man knappt ser handen framför sej...

2008-03-12 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0