Bahamas!!!

Just nu sitter jag i ett otroligt flott hus pa Bahamas och bloggar!

Huset tillhor familjen Nergaards vanner Peter och Pippa (ja, hon heter Pippa) och deras 2 barn Boris och Millie. Huset ligger alldeles bredvid en kanal och familjen har 3 batar har utanfor. De har ocksa en pool med vattenrutchbana. For nagra timmar sedan drog familjen Nergaard tillsamman med Peter och Boris till ett annat stalle och Pippa och Millie ar ute och handlar sa jag ar helt ensam i detta otroliga hus!! 

Klockan 22:45 gar mitt flyg fran Nassau till Londo, den flygningen tar 8 timmar och 35 minuter. 40 minuter efter jag landat gar mitt nasta flyg fran London mot Oslo och jag ar framme i Oslo 16:15 Norsk (och svensk) tid. 

Just nu ar klcokan 12:40 har och det ar stralande sol och inte en vindpust. De forsta 2 dagarna blaste det sa da kannde man inte hur het solen verkligen ar. Sjalvklart vart jag solbrannd redan forsta dagen sa den andra dagen solade jag bara benen. Den tredje dagen fick jag influensa sa da vart det inge sol elelr bad helelr. Nu mar jag ganska bra, jag har fatt amerikansk flue and cold-medicien av Kristian och nargra Kinesiska superduperbraa ortpiller av Peter som verkligen fungerar bra! eftersom jag inte kanner mig ett dugg brun sa solade jag i 10 minuter nyss och jag holl pa att do. Det ar sa sjukt varmt, det gar inte att sola! Jag ar val ratt dum som solar nar jag ar sjuk, ska nog strunta i solningen faktiskt... 

Jag ska inte skriva sa jattemycket nu, det kommer en massa bilder och info om vad jag har haft for mig om nan dag. Forhoppningsvis sa ar jag hemma i Ljusdal pa tisdag nangang. 

Jag har i alla fall haft det riktigt bra, forutom influensan da forstas...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh strålande sol låter ju så jävla underbart! Är så avis! :) Förkyld låter dock inge vidare, typiskt att bli sjuk när man är på semester! :/
Hoppas resan hem går bra, så ses vi snart! PUSS

2008-03-17 @ 11:01:15
URL: http://sarax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0