Fullt upp!

Igår var jag flick och fick en massa saker gjorda. Bloggningen vart det dock dåligt med...

Jag skjutsade båda guttarna till skolan och barnehagen sedan tvättade jag en tvätt med ullkläder och strök lite. Sedan åkte jag till Jar och gick på en långpromenad med Sara. Sammanlagt var vi ute 1½ timme men vi tog oss en kaffelatte på Baker Hansen och lånade en bok på biblioteket så vi gick kanske i en timme. Det var strålande sol och så skönt väder. Det blåste lite kallt men jag hade min stora vinterjacka på mig så det gick fint!
Efter turen så lagade vi lunch tillsammans. Sara improviserade och det vart potatis och så stekte vi bacon, squash, paprika, lök och hällde i lite tomatsås. Gott vart det!

image536
Sara är redo för en promenix!


image537
Jenter på tur!



När jag kom hem så slogh jag på webbtv och kikade på roomservice medans jag strök lite mer. BygdöySara tittade förbi och vi snackade lite. Sedan kom Nini och gutterna hem så jag gick upp för att hjälpa till att läsa läxor, duka och ordna inför middagen. Ninis lillasyster och hennes bebis kom och hälsade på så de underhöll guttarna.

På kvällen hjälpte jag Nini att lägga Herman och Kallemann och sedan stack hon iväg till sin mamma så jag var barnvakt. Det gick bra som vanligt, ingen vaknade.
Jag gick och la mig vid 23, jag var astrött! Att det är så jobbigt att passa barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0