PARTY PARTY!!

OMG!! Såhär mycket festande är inte min kropp van vid!

Igår så hängde jag med André hem till Putte där det var partyparty. Jag var faktiskt väldigt full å det var inte riktigt meningen. Vaknade upp imorse med ett dunkande huvud och hungrig som tusan. Gick upp å käkade lite frukost men fick inte i mig så mycket för jag mådde inte så bra. Jag brukar aldrig må dåligt dagen efter, antar att min kropp fick en chock av allt vin jag slurpade i mig igår... Nu är jag dock i bättre form och redod för lite party ikväll med. Jag och mamma tog en promenad runt sjön vid lunchtid och det var jätteskönt och precis vad jag behövde för att piggna till. Vi gick in på prix och köpte välling till Herman och gurka, morötter, blomkål och dipp till ikväll. Tänkte ta med det till Sara å ha som snacks. Så himla gott juh! =) Jag skippade chipsen eftersom jag kommer få i mig nog med kalorier genom vinet ikväll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0