Charlotte Perelli

Läste nyss på aftonbladet att den norske schlagerartisten Åge Sten Nilsen tycket Charlotte Perelli ser ut som en transvestit...

Jag tycker faktiskt att han har lite rätt. Efter den extrema bantningen och med de stela rörelserna i korsetten så ser hon faktiskt ut som en transvestit, en jäkligt snygg transvestit.

  
Charlotte 1999                            Charlotte 2008

Äntligen har hennes video till Hero kommit ut också. Även den tycker jag är lite stel...



Jag gillar i alla fall låten.. HAHA! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hon ser verkligen ut som en transvestit!



Tack för "fettförbrännarpass" tipset! :) Måste absolut testa det nån gång! Ska testa maten du tipsade om också! Ska bli så kul att du kommer hem ett tag, men jag borde ju ha kommit till dig en sväng först :) Puss!

2008-05-08 @ 18:32:57
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Lisa

Charlotte tar ju för sjutton inte ett enda steg i videon, snacka om stelt!! :P

2008-05-09 @ 21:16:35
Postat av: sofia

haha! det var ungefär den sämsta videon jag sett ^ sällan du gillar schlager Maddepadde ;) it's just you.

2008-05-13 @ 13:08:13
URL: http://sofiagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0