Min morfar!! =)

Pratade nyss i telefon med min morfar. Han är så söt!!
"Du får komma och hälsa på mig när du vill!!"
Jag tror han saknar mig lite... =)



Idag har vi lika underbart sommarväder som de senaste dagarna.
Halv 10 drog jag och BygdöySara iväg till JarSara och sedan åkte vi till Elixia på Sandvika där vi tränade. Efter träningen tog vi oss en spa-stund. Fotbad, ångbastu, peeling mm mm! Vår hy är mjuk som en babysjärt nu! =)
Efter Elixia rundan åkte jag och BygdöySara hem till mig och lagade lite lunnch, pestopasta, ägg, majs och paprika. Nini kom och berättade att Kristian skulle hämta gutterna och hitta på nått med dem idag så jag fick ledigt resten av dagen!

Ikväll blir det grillning på Huk med JarSara, David, Adam, Nina och Joel. Det ska bli så myyysigt!! Sara ska ha med kycklingspett, majs och pastasallad, David och Adam tar med sig fläskfilé och så ska vi dela som bröder. Jag har varit och köpt vattenmelon, vindruvor och äpplen. Äpplena ska vi grilla till dessert, det är asgott! In med dem i lite folie bara å på grillen tills de blir varma och lite mjuka. MUMMA! =) Jag köpte också Mini grissini, en packe med tomat- och basilikasmak och en med vitlök- och persiljesmak. Ikväll blir det mysning på hög nivå! =)
Bilder kommer!

HA EN BRA HELG!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0