No Air!

Jag märkte att jag inte bloggat på en vecka..
Jag får sånna här bloggtorkor ibland. Det beror väl mest på att jag haft mycket att göra och när jag väl har lite tid ledig vill jag inte sätta mig å blogga. Har faktiskt ingen blogglust nu heller... Ska ändå sammanfatta helgen lite kjapt (snabbt)... =P

Här i Norge har det varit stor fest här eftersom 17 maj är deras nationaldag. Finns väl knappast nån som missat det.. I alla fall så slogs det rekord i kallväder här i Oslo. Just my luck lixom! Kallt som sjutton. Min mamma och pappa var här och hälsade på å jag vette sjutton vart min "finväders-beställning" hade tagit vägen. Moder natur totalvägrade mig tror jag.. Jag har inte gjort nått speciellt faktiskt, fats dte varit 17 maj. Inget festande (om man inte räknar rödvinet jag drack till köttbullarna på lördag ; ) å inte så mycket annat heller. Har mest myst med mammi och pappi.

Orka sätta in sladden i kameran så jag får fram några bilder... =P
Okej okej, jag gör väl det då.. Men bara för att ni tjatar så mycket.. =P


Mamma och pappa på Holmenkollen på fredagen!


Mamma i Viglandsparken!

Nu är mammi och pappi hemma i Ljusdal igen och räknar ner de 5 veckor jag har kvar här i Oslo denna gång...



Det var ett bra tag sedan jag hörde en låt som jag älskade från första stund men nu har det ploppat upp en. Jag DYRKAR den här låten, den går på repeat i min MP3, på min dator och i bilstereon. SÅ SJUKT BRA!!
 


JORDIN
If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like livin in a world with no air

CHRIS
I'm here alone didn't wanna leave
My heart won't move it's incomplete
Wish there was a way that I could make you understand

HOOK
But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

CHORUS
Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air
No air air x4

CHRIS
I walked I ran I jumped I flew
Right off the ground to float to you
Theres no gravity to hold me down for real

JORDIN
But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care

HOOK
But how do you expect me
To live alone with just me
Cause my world revolves around you it's so hard for me to breathe

CHORUS
Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live can't breathe with no air
It's how I feel whenever you aint there
Theres no air no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gone breathe without me
If you aint here I just can't breathe
Theres no air no air
No air air x4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0