PRYVAT.

HAHA!

Kallemann är så söt! Jag var nyss upp på hans rum och la in lite nytvättade kläder i hans garderob. På dörren har han satt en post-it lapp som dte står PRYVAT. på. HAHA! Så söt!
Han pratade om dte igår men jag trodde han skulle glömma det. Lappen är mest till för Herman, jag fick nämligen lov att gå in med kläder...




Idag har jag varit i Jar och lekt med Sara och sjuklingen Hedda. Hedda har streptokocker (stavning?) och ska vara hemma från skolan även imorgon. Sara är väldigt road... *harkel* =P Jag och Sara har pratat en hel del om "när vi ska flytta ihop" och vi längtar så! Mysigt ska dte bli å antagligen ganska jobbigt.. *hehehe!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0