Sån bra dag!! =)

Tänk om alla dagar var som denna! =)

Imorse så följde jag med Kristian när han leverade barnen till bestemamma och bestepappa, hjälpte honom att packa lite saker i bilen och lyssnade på Charlotte Perelli på norsk radio.. =) Kristian höjde när jag sa att den var svensk. Hehe! Sedan skjutsade jag Kristian och Nini till bröllopet de skulle till.

Tog Ninis bil och drog ut till Sara, Malin, Marianne, Hedda och Nora som skulle till en badstrand. Jag och Marianne åkte i Ninis bil och de andra i Saras. Badstranden var sjukt mysig! Jag tog sommarens första dopp, å i havet till och med! =) Kallt var det kan jag lova!! =) Vid kvart i 4 drog vi oss vidare. Sara, Malin och Marianne åkte för att handla pölser (korv) till grillningen medans jag och  tvillingarna (Hedda och Nora) åkte ut till Snaröya och hämtade Kallemann och Herman. Sedan grillade vi hemma hos Sara allihopa! SÅ UNDERBART MYSIGT! Barnen hoppade studsmatta och hade jättekul medans jag,Sara och Malin lagade mat och solade.

Halv 8 åkte jag å gutterna hem å då var det pushning av tänder och sedan "bums i bingen". De somnade FORT! Så söta och trötta små gutter!

Jag glömde såklart kameran men både Sara och malin har bilder så sina. Ska bara lyckas få de bilderna till mig också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0