Västerås

Imorgon klockan 8:45 sätter jag mig på en buss mot Västerås. Det ska bli skittråkigt att resa själv men kommer till att bli askul när jag väl kommer fram! =)

Sara, Malin och Jimmy åkte bil härifrån Oslo ikväll men jag sitter juh barnvakt så jag kunde inte bli med dem. Tänkte först stanna här men ombestämde mig efter lite tänkande. Jag kan juh bara inte missa en helg i Saras hemstad! =)
Det kommer att bli dåligt med bloggande i helgen men jag kommer tillbaka på måndag med en massa skvaller å galna bilder! Nu ska jag packa ner tidningar, böcker, musik och mat så jag har nått att göra på bussresan som tar ca 6 ½ timme... Suck vad tråkigt! =P 

Ses på måndag! =)
Ha en bra helg alle sammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0