Myskväll!

Åh, vilken bra kväll det här blev, mycket tack vare spisen faktiskt!

När jag satt på bussen på väg hem från jobbet idag ringde Sara mig och sa att vi skulle äta ute ikväll eftersom våran spis har jordningsfel och inte kan användas. David skulle vara hemma vid 9 tiden så vi bestämde att hitta nått bra och billigt place då. Vi bestämde även att vi skulle ta en träning innan.
Strax efter 7 idag tog jag, Sara och Nicke bussen till Elixia där vi mötte upp Emma. Tränade armar och sedan duschade vi och slängde på oss lite smink, fast inte Nicke då (antar jag, fats man vet aldrig emd en kille som varje morgon fönar och plattångar sitt hår...). =P
 Vi mötte upp David, tvingade med Emma och hittade faktiskt en riktigt mysig restaurang inte långt hemmifrån som inte alls var så förfärdligt dyr. Jag och Emma åt lasagne, Sara och Nicke åt nån slags kycklingrätt som hade roligt namn men det minns jag tyvärr inte. Typiskt... David åt samma roliga rätt som dem fast med biff. Maten var god och personalen var trevliga. Vi var nästan de enda gästerna där, dte kom ett par precis när vi gick men annars var det tomt. Det var faktiskt väldigt skönt. Vi skarattade och snackade en massa skit och hade det jättetrevligt!



Nu har vi kommit hem och krypit ner i våra sängar för att snart sova. Niklas börjar tidigt imorgon och David och Sara börjar 10 vilket betyder att jag får 2 timmar helt ensam imorgonbitti. Det ska bli skönt!
 
En lite kul sak som hände idag var att min kollega Inger-Marie, 63 år, som har jobbat på pytt og panne i 2 år ringde mig ikväll och behövde hjälp när hon skulle stänga. Hon är så söt! Efter 2 år är hon fortfarande jätteosäker på hur man gör och ikväll stängde hon med våran nyanställda Else Magni som inte lärt sig hur man gör än. Lite kul att jag som jobbat i 2 månader visste exakt hur hon skulle trycka och göra utan att ens se dataskärmen eller programman vi använder oss av. De (vi, eftersom jag cokså jobbat idag) nollade idag, alltså det vart ingen diff, och det var juh jättebra! =)

Nu ska jag kosa mig (mysa) med ett avsnitt beroendeframkallande Prison Break!

PS: Micke, jag har ingen aning om vi har en 3 fasmätare lr 1 fasmätare, men jag håller med om att 35A är mycket. Det är visserligen bara 2 proppar i skåpet å de går till huvudsäkringen. Vet inte om det säger dig nått men men.... =) DS.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja, han är ju som ett stort skämt hela han.. så barnslig ju! Hoppas han ryker nästa vecka! :)



Ha en bra helg du med vännen!

Längtar tills jul då man får träffa dig! :)

Puss!

2008-11-01 @ 11:44:14
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0