Internett?

Idag var vi i kollektivet på byen och skulle fixa internet (eller internett som det heter på norsk) och TV.

TV gick det åt pipan med, dyrt, inga svenska kanaler mm så vi sket helt enkelt i det. Internet fixade vi och sedan tog vi oss en fika. Riktigt mysigt att bo i kollektiv faktiskt, jag trivs! =)

När vi kom hem spelade killarna lite TVspel medan jag och Sara tog oss en långpromenad. Vi såg ca 15 prostituerade och det var jättehemskt! Man tänker inte på att vi bor faktiskt i en storstad och sånna existerar här. Inte alls kul att se... Man tycker så synd om dem...
På hemvägen stannade vi och handlade lite mat och när vi kom hem var guttarna i huset duktiga och lagade mat. Har vi det bra eller vad?! =) Jag och Sara duchade och kröp i myskläder. Tände lite ljus och dukade. Sen hade vi kollektivmiddag allihopa, nachos! MYYYYS! =)
Efter maten så diskade jag och Sara och sedan kollade vi på film, P.S. I Love You och jag vart lite besviken. Tyckte inte alls den var speciellt bra. Jag tror att boken är asbra men det är verkligen svårt att fånga känslor i filmer så jag förstår. Ger nog hellre boken en chans snart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja läs boken ist! :)



Gud vad mysigt ni verkar ha det i kollektivet!! :)

2008-09-06 @ 23:47:58
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0