Pytt & Panne!

Idag var jag alltså på arbetsintervju!



Tog trikken in till CC Vest tillsammans med André. 13 minuter över 2 spatserad jag in i butikken. Chefen var inte där just då så jag kikade runt lite i affären. Det fanns allt möjligt! Det första jag möttes av var leksaker sedan ljus, vaser, tallrikar, kaffekokare mm. mm. mm!! Hann inte kika så jättemycket förrns chefen kom. En blond snygg och framför allt trevlig kvinna. Hon intervjuade mig i drygt en halvtimme. Frågade om hur man uppfattade mig, vad jag tyckte var viktigast på jobbet osv. Hon frågade mig vem som var dne viktigaste personen i en butikk och jag svarade "Kunden" utan att tänka. Hon kollade på mig och sa att bara 5% svarar rätt på den frågan och att jag svarade korrekt utan ens tveka. Det var en väldigt lättsam intervju och vi skrattade flera gånger. När jag väl kom in där så var jag inte alls speciellt nervös. När vi var så gott som klar så väntade jag på att hon skulle säga att hon ringde mig om jag hade "gått vidare" osv. Hon kollade på mig och sa "Det har varit så många konstiga människor här på intervjuer så jag litar på min magkänsla och anställer dig på en gång om du vill ha jobbet!"  Jag bara stirrade på henne och skrattade. "När börjar jag?" Hon svarade "På måndag!" med ett leende. Så på måndag klockan 10:00 börjar jag mitt nya norska jobb på Pytt og Panne.

Kommentarer
Postat av: Rickard Nyberg

Wow det gick snabbt. Grattis ! Kikade in på deras hemsida som du länkade, det verkar ju finnas allt möjligt på dom där butikerna.



Kollar in på din blogg lite då o då. Ni verkar ha väldigt kul där i norge. Lycka till !



Rickard

2008-09-13 @ 00:24:37
Postat av: Emma

Grattis grattis!!! Hoppas dt blir bra!!

2008-09-13 @ 09:29:31
URL: http://metrobloggen.se/tussilagoo
Postat av: Linda

Nämen gu vad roligt för dig! Grattis!!! :)

Hoppas att du kommer trivas där :)

2008-09-14 @ 18:22:05
URL: http://lindapersson86.blogg.se/
Postat av: Sara

GRATTIS!! :)

Hoppas du kommer trivas bra, kan lätt förstå att hon anställde dig så snabbt - du kommer garanterat göra ett superbra jobb! :)

2008-09-14 @ 22:00:19
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0