Sista kvällen med gänget!

Typ.... Nästan... Lite! =)

Imorgon kommer alla, förutom jag då förstås, i kollektivet att bege sig mot Sverige. André är juh redan där vilket innebär jag jag blir helt ensam i våran lägenhet. 4 rum och kök helt för mig själv!! Me like! =)

Fast jag gillar juh mitt kollektiv. Ikväll satt vi och kollade på idol tillsammans, riktigt mysigt. vad som däremot inte är mysigt med att bo i kollektiv är att nån har ätit upp MIN kyckling. Jag hade en helt orörd påse med kycklingfiléer som min mamma skickat hit från Sverige. När jag skulle äta dem så var de helt försvunna. Frågade ut Nicklas och försökte låta lite sur men han tyckte jag skulle fråga David. David och Sara har egen frys så jag misstänker starkt att Jimmy och Nicke ätit upp min kyckling! Men man lär sig av sina misstag, numera är det märkning och nummerlappar som gäller! =P



Idag på jobbet så stängde jag tillsammans med Inger-Marie och hon är störtskön!! Jag vet inte riktigt hur gammal hon är men strax över 50 skulle jag chansa på. Hon är virrig och vimsig och så otroligt underbar! Vi går verkligen jättebra ihop och det är så kul att jobba med henne. Hon försöker lära mig saker som jag redan kan och visar mig självklara saker. Sen säger hon att hon vet att jag antagligen förstår men att hon bara vill hjälpa. Hon är världens snällaste och roligaste, skämtar och har sig!

Idag har verkligen varit en toppendag fast inget speciellt hänt egentligen... Imorgon blir det utgång tillsamamns med Emma och på lördag ska vi shoppa sönder oss på Oslos gator. Lördagkväll är det inflyttningsfest hos "Carro med pojkvän", det ska också bli kul! Massa att se fram emot och att göra i helgen! Weee! =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack tack !! :D

Ja de hoppas ja med.

Hoppas att allt e bra med dig oxå, Ha de bra!!

2008-09-30 @ 15:41:51
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0